آهنگ زیبای حواست نیست با صدای سامان جلیلی
 
avamusic
جدید ترین موزیک های روز
درباره وبلاگ


سلام به همتون عزیزان.امیدوارم همیشه شاد و لبتون خندون باشه.محمد هستم نویسنده ی این وبلاگ.در این وبلاگ تازه تاسیس جدید ترین اهنگ های به روز از خواننده های شناخته شده قرار میگیرد.ازتون خواهشمندم که انتقادات و پیشنهادات خود را جهت بهتر شدن وبلاگ بازگو کنید.با تشکر از بازدید شما.ممنون
آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 11 دی 1391برچسب:سامان جلیلی, :: 10:51 ::  نويسنده : mohammad

آهنگ جدید سامان جلیلی با نام حواست نیست ..
تقدیم به شما عزیزان ..

http://s1.picofile.com/file/7602353010/saman_jalili_havaset_nist.jpg



آهنگ : سامان جلیلی - تنظیم : حمید مرادی - ترانه : علی عباسی
ویولن : مهدی رنجبر


لینک کمکی


حواست نیست

لینک مستقیم

حواست نیست


متن آهنگ
دارم حــــــس میکنم دیگـــه یه جـای کــــار می لنگـــه
اونــــی که تو ولــــــش کردی تو این روزا دلش تنگه
حــــواسم جمع بهت امــــا تو این روزا حواست نــــیست
اونـــی که از خودت کنـــــدی دل من بود لباســــت نیست
کجــای بازی چشماتــــو به دست اشــــــک بخشیـــدی
کجـــا پشــــتـــت نبــــودم که تو از ادامـــــه ترســـیدی
چـــــرا هر چی که پیش میری نگـــاهت رو به من سرده
اهمــــیت نمیـــدی به کســــی که با تو هـــمــــــدرده
ته چشمـــام بارونــــــه وجودم از شکست میگــــه
مث غریبـــه هایی بام شــــدی یـــه آدم دیــگــــه
چــرا هر چی که پیش میری نگــاهت رو به من سرده
اهمــــیت نمیـــدی به کســــی کـــه با تو هـــمــــــدرده


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.: Weblog Themes By Pichak :.


پيوندها



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1





وبلاگ را به هر زبانی که میخواهید ترجمه کنید